page_banner

Macchina manuale di fronte di flange

01-aprile-2023

Macchina portatile IFF350 di fronte di flange

Macchine utensili manuali per flange

Macchine per flange manuali

Rivestitore manuale di flange portatileIFF 350Puderia fà u diametru di a flange da 1-13.7 "(25.4-350mm).Hè e macchine utensili in situ, pensate per a machinazione di stanza limitata.Un tecnicu puderia uperà a fresatrice a manu faccia faciule è veloce.

IFF350 nantu à a macchina di fronte à a flangia in situID montata gamma: 25.4-254mm, hè adattatu per a maiò parte di u valore di u travagliu, cum'è l'industria petrolifera è di gas.pianta di raffineria.

Utensile manuale IFF350 per affruntà a flangepermette à ogni tecnicu di rinfurzà i flange à faccia rialzata è a faccia piatta o flange di joint di lenti-ring è altri posti di guarnizione in situ, chì rende i flange di tubi resurface-able in una manera sicura è còmuda.

IFF350 macchina di fronte di flange alimentata manualmentehè un strumentu assai efficace per l'attellu di serviziu o di riparazione, ma ancu per l'imprese di custruzzione di tubazioni è i fabricatori di navi o l'industria di petroliu è gasu.

Strumento manuale portatile IFF350 per l'affacciamento di flangeaiuta l'operatori à aiutà l'utilizatori à ricundicà a zona di seduta di a guarnizione di flange.

Più infurmazione o macchine persunalizate, mandateci un emailsales@portable-tools.com