page_banner

Alesatrice di linea persunalizata adatta per barra di alesatura da 57,15 mm

07-mar-2023

Foratrice in situ

 

Foratrice di linea portatile persunalizata per una barra di foratura da 57,15 mm.

Semu u fabricatore di macchine utensili portatili, cumprese una foratrice di linea, una macchina per flange, una fresa lineare, una saldatrice automatica.ODM / OEM sò accolti cù a vostra dumanda.

A taglia di a barra di foratura è l'unità di trasmissione di a razione, l'unità di alimentazione assiale puderia esse cuncepita è fabbricata da e vostre esigenze.

Foratrice di linea portatile

 

Li Xun Bo Trading puderia fabricà a fresatrice lineare in situ, a fresatrice lineare portatile, a fresatrice a portale, a fresatrice cnc per u serviziu in situ.

A foratrice di linea portatile è a saldatrice di foratura automatica puderia esse una partita perfetta per a riparazione di u foru di l'equipaghji in situ, cum'è l'equipaggiu minerariu, u tubu di poppa di u cantiere navale è l'applicazioni di foratura di linea conica, i fori di pin di escavatore è a riparazione di saldatura.

Li Xun Bo Trading s'impegna à l'attrezzi di foratura di linea portatili , in particulare per l'alésazione di tubi di poppa è di foratura di linea conica in u serviziu di u situ, cuncepemu è fabrichemu assai arnesi persunalizati secondu a dumanda di i clienti per fà una foratura cunica di grande diametru per una varietà di novi. custruisce è riparà applicazioni cum'è fori di tamburi di cavi, cerniere stinger è cuscinetti di timone.

L'utensili di perforazione in situ sò l'attrezzatura perfetta per usinà i diametri interni di e prese di turbine idroelettriche.

Macchine utensili portatili in linea per fori in linea o per la lavorazione di fori a grande distanza, indipendentemente da ciò che si tratta, avemu a nostra macchina utensili è sperienza per trattà cun ella.

 

 

Più infurmazione o macchine persunalizate, mandateci un emailsales@portable-tools.com