Barra di foratura in linea in situ
Dongguan Portable Tools cum'è u fabricatore prufessiunale di macchine utensili in situ, cuncepimu e macchine utensili in situ, cumprese a foratrice portatile, a macchina portatile di sfioramentu di flange, a fresatrice portatile è altri strumenti in situ secondu i vostri bisogni. ODM/OEM hè benvenutu secondu i bisogni.
Bar di noia in situCum'è parte di a macchina di foratura portatile, pudemu fà a lunghezza di a barra di foratura finu à 2000-12000 metri secondu e diverse dimensioni. È u diametru di foratura pò esse persunalizatu da 30 mm à 250 mm secondu a situazione di serviziu in situ.
U prucessu di trasfurmazione di barre di alesa include principalmente i seguenti passi:
Materiali di fabricazione: Prima, secondu a dimensione è a forma di a barra di alesatura da trasfurmà, selezziunate e materie prime adatte per taglià i materiali.
Martellatura: Martellate i materiali tagliati per migliurà a struttura è e prestazioni di i materiali.
Ricottura: Per via di u trattamentu di ricottura, u stress è i difetti in u materiale sò eliminati, è a plasticità è a tenacità di u materiale sò migliurate.
Machinazione sgrossa: Eseguisce una trasfurmazione meccanica preliminare, cumprese a tornitura, a fresatura è altri prucessi, per furmà a forma basica di a barra di alesa.
Tempra è rinvenimentu: Attraversu u trattamentu di tempra è rinvenimentu, u materiale ottiene bone proprietà meccaniche cumplete, cumprese alta resistenza è alta tenacità.
Finitura: Attraversu a macinazione è altri prucessi, a barra di alesatura hè finamente trasfurmata per ottene a precisione di a dimensione è di a forma richieste.
Tempera à alta temperatura: Migliora ulteriormente e proprietà meccaniche di u materiale è riduce u stress internu.
Rettifica: Eseguisce a rettifica finale di a barra di alesatura per assicurà a so qualità superficiale è a precisione dimensionale.
Tempera: A tempera hè eseguita di novu per stabilizà a struttura è riduce a deformazione.
Nitrurazione: A superficia di a barra di alesatura hè nitrurata per migliurà a so durezza è a resistenza à l'usura.
Immagazzinamentu (installazione): Dopu chì tutta a trasfurmazione hè cumpletata, a barra di alesatura hè almacenata o installata direttamente per l'usu.
Selezzione di i materiali è disposizioni di trattamentu termicu per e barre di alesatura
E barre di alesatura sò generalmente fatte di materiali cù alta resistenza, alta resistenza à l'usura è alta resistenza à l'impattu, cum'è l'acciaiu strutturale in lega 40CrMo. U prucessu di trattamentu termicu include a nurmalizazione, u rinvenimentu è a nitrurazione. A nurmalizazione pò affinà a struttura, aumentà a resistenza è a tenacità; u rinvenimentu pò eliminà u stress di trasfurmazione è riduce a deformazione; a nitrurazione migliora ulteriormente a durezza superficiale è a resistenza à l'usura.
Prublemi cumuni è suluzioni per e barre di alesatura
I prublemi cumuni in u prucessu di trasfurmazione di a barra di alesatura includenu vibrazioni è deformazioni. Per riduce e vibrazioni, si ponu aduprà metudi di tagliu multi-taglio, cum'è l'usu di un discu di taglio per alesatura, chì pò migliurà significativamente l'efficienza è a stabilità di u prucessu.
Per cuntrullà a deformazione, hè necessariu un trattamentu termicu adattatu è un aghjustamentu di i parametri di u prucessu durante a trasfurmazione. Inoltre, u cuntrollu di a deformazione durante a nitrurazione dura hè ancu criticu, è a qualità deve esse garantita per mezu di testi è aghjustamenti di u prucessu.
U bar noiosohè unu di i cumpunenti principali di a macchina utensile. Si basa nantu à duie chjave di guida per guidà è spustà si in avanti è in daretu assialmente per ottene l'avanzamentu assiale. À u listessu tempu, u mandrinu cavu esegue un muvimentu rotativu attraversu a coppia di trasmissione di a chjave per ottene a rotazione circunferenziale. A barra di alesatura hè u core di u muvimentu principale di a macchina utensile, è a so qualità di fabricazione hà una influenza estremamente impurtante nantu à e prestazioni di travagliu di a macchina utensile. Dunque, analizà è studià u prucessu di trasfurmazione di a barra di alesatura hè di grande impurtanza per l'affidabilità, a stabilità è a qualità di a macchina utensile.
Selezzione di materiali per barre di foratura
A barra di alesatura hè u cumpunente principale di a trasmissione principale è deve avè proprietà meccaniche elevate cum'è a resistenza à a flessione, a resistenza à l'usura è a tenacità à l'impattu. Questu richiede chì a barra di alesatura abbia una tenacità sufficiente in u core è una durezza sufficiente in a superficia. U cuntenutu di carbone di 38CrMoAlA, un acciaio strutturale in lega di alta qualità, face chì l'acciaio abbia una resistenza sufficiente, è l'elementi in lega cum'è Cr, Mo è Al ponu furmà una fase dispersa cumplessa cù u carbone è sò distribuiti uniformemente in a matrice. Quandu hè sottumessu à stress esterni, ghjoca una barriera meccanica è si rinforza. Trà questi, l'aghjunta di Cr pò aumentà significativamente a durezza di u stratu di nitrurazione, migliurà a temprabilità di l'acciaio è a resistenza di u core; l'aghjunta di Al pò aumentà significativamente a durezza di u stratu di nitrurazione è affinà i grani; Mo elimina principalmente a fragilità di u temperamentu di l'acciaio. Dopu anni di test è esplorazione, 38CrMoAlA pò risponde à i principali requisiti di prestazione di e barre di alesatura è hè attualmente a prima scelta per i materiali di e barre di alesatura.
Disposizione è funzione di u trattamentu termicu di a barra di alesatura
Disposizione di trattamentu termicu: nurmalizazione + rinvenimentu + nitrurazione. A nitrurazione di a barra di alesatura hè l'ultima tappa di u prucessu di trattamentu termicu. Per fà chì u core di a barra di alesatura abbia e proprietà meccaniche necessarie, eliminà u stress di trasfurmazione, riduce a deformazione durante u prucessu di nitrurazione è preparà a struttura per u megliu stratu di nitrurazione, a barra di alesatura deve esse pretrattata currettamente prima di a nitrurazione, vale à dì nurmalizazione è rinvenimentu.
(1) Nurmalizazione. A nurmalizazione hè di scaldà l'acciaiu sopra à a temperatura critica, mantene lu caldu per un certu tempu, è dopu rinfriscà lu cù l'aria. A velocità di raffreddamentu hè relativamente rapida. Dopu a nurmalizazione, a struttura di nurmalizazione hè una "ferrite + perlite" in blocchi, a struttura di a parte hè raffinata, a resistenza è a tenacità sò aumentate, a tensione interna hè ridutta è e prestazioni di taglio sò migliurate. A lavorazione à fretu ùn hè micca necessaria prima di a nurmalizazione, ma u stratu di ossidazione è di decarburazione pruduttu da a nurmalizazione porterà à svantaghji cum'è una maggiore fragilità è una durezza insufficiente dopu a nitrurazione, dunque si deve lascià una tolleranza di trasfurmazione sufficiente in u prucessu di nurmalizazione.
(2) Tempera. A quantità di trasfurmazione dopu a nurmalizazione hè grande, è una grande quantità di stress di trasfurmazione meccanica serà generata dopu u tagliu. Per eliminà u stress di trasfurmazione meccanica dopu a trasfurmazione grossolana è riduce a deformazione durante a nitrurazione, hè necessariu aghjunghje un trattamentu di tempra dopu a trasfurmazione grossolana. A tempra hè una tempra à alta temperatura dopu a tempra, è a struttura ottenuta hè troostite fina. I pezzi dopu a tempra anu una tenacità è una resistenza sufficienti. Parechje parti impurtanti anu bisognu di esse temprate.
(3) A diffarenza trà a struttura di matrice nurmalizante è a struttura di matrice "nurmalizante + tempera". A struttura di matrice dopu a nurmalizzione hè ferrite à blocchi è perlite, mentre chì a struttura di matrice dopu a "nurmalizzione + tempera" hè una struttura di troostite fina.
(4) Nitrurazione. A nitrurazione hè un metudu di trattamentu termicu chì face chì a superficia di a parte abbia una durezza è una resistenza à l'usura elevate, mentre chì u core mantene a forza è a tenacità originali. L'acciaiu chì cuntene cromu, molibdenu o aluminiu uttene un effettu relativamente ideale dopu a nitrurazione. A qualità di a pezza dopu a nitrurazione: ① A superficia di a pezza hè grisgiu argentu è opaca. ② A durezza superficiale di a pezza hè ≥1 000HV, è a durezza superficiale dopu a macinazione hè ≥900HV. ③ A prufundità di u stratu di nitrurazione hè ≥0,56 mm, è a prufundità dopu a macinazione hè >0,5 mm. ④ A deformazione di a nitrurazione richiede un runout ≤0,08 mm. ⑤ U livellu di fragilità da 1 à 2 hè qualificatu, chì pò esse ottenutu in a pruduzzione attuale, è hè megliu dopu a macinazione.
(5) A diffarenza di struttura trà "normalizazione + nitrurazione" è "normalizazione + rinvenimentu + nitrurazione". L'effettu di nitrurazione di "normalizazione + tempra è rinvenimentu + nitrurazione" hè significativamente megliu cà quellu di "normalizazione + nitrurazione". In a struttura di nitrurazione di "normalizazione + nitrurazione", ci sò nitruri fragili in forma di aghi, grossi è à blocchi evidenti, chì ponu ancu esse aduprati cum'è riferimentu per analizà u fenomenu di u distaccu di u stratu di nitrurazione di e barre di alesa.
Prucessu di finitura di barre di alesatura:
Prucessu: tranciatura → nurmalizazione → foratura è tornitura sgrossatura foru centrale → tornitura sgrossatura → tempra è rinvenimentu → tornitura di semi-finitura → rettifica sgrossatura di u cerchju esternu → rettifica sgrossatura di u foru conicu → graffiatura → fresatura di ogni scanalatura → rilevazione di difetti → rettifica sgrossatura di a scanalatura di chjavetta (riservendu a sovrapposizione di rettifica fine) → rettifica di semi-finitura di u cerchju esternu → rettifica di semi-finitura di u foru internu → nitrurazione → rettifica di semi-finitura di u foru conicu (riservendu a sovrapposizione di rettifica fine) → rettifica di semi-finitura di u cerchju esternu (riservendu a sovrapposizione di rettifica fine) → rettifica di a scanalatura di chjavetta → rettifica fine di u cerchju esternu → rettifica fine di u foru conicu → rettifica di u cerchju esternu → lucidatura → serraggio.
Prucessu di finitura di e barre di alesatura. Siccomu a barra di alesatura deve esse nitrurata, dui prucessi di semi-finitura di u cerchju esternu sò stati disposti apposta. A prima rettifica di semi-finitura hè disposta prima di a nitrurazione, u scopu hè di pone una bona basa per u trattamentu di nitrurazione. Hè principalmente per cuntrullà a tolleranza è a precisione geometrica di a barra di alesatura prima di a rettifica per assicurà chì a durezza di u stratu di nitrurazione dopu a nitrurazione sia superiore à 900HV. Ancu s'è a deformazione di piegatura hè chjuca durante a nitrurazione, a deformazione prima di a nitrurazione ùn deve esse curretta, altrimenti pò esse solu più grande di a deformazione originale. U nostru prucessu di fabbrica determina chì a tolleranza di u cerchju esternu durante a prima rettifica di semi-finitura hè 0,07 ~ 0,1 mm, è u secondu prucessu di rettifica di semi-finitura hè dispostu dopu a rettifica fine di u foru cunicu. Stu prucessu installa un core di rettifica in u foru cunicu, è e duie estremità sò spinte in su. Una estremità spinge u foru centrale di a piccula faccia terminale di a barra di alesatura, è l'altra estremità spinge u foru centrale di u core di rettifica. Dopu, u cerchju esternu hè rettificatu cù un quadru cintrali furmale, è u core di rettifica ùn hè micca cacciatu. A rettificatrice spline hè girata per rettificare a chjavetta. A seconda rettifica di semi-finitura di u cerchju esternu hè di fà riflette prima a tensione interna generata durante a rettifica fine di u cerchju esternu, in modu chì a precisione di a rettifica fine di a chjavetta sia migliurata è più stabile. Siccomu ci hè una basa per a semi-finitura di u cerchju esternu, l'influenza nantu à a chjavetta durante a rettifica fine di u cerchju esternu hè assai chjuca.
A chjave hè trattata cù una smerigliatrice spline, cù una estremità rivolta versu u foru cintrali di a piccula faccia finale di a barra di alesatura è l'altra estremità rivolta versu u foru cintrali di u core di rettifica. In questu modu, quandu si rettifica, a chjave hè rivolta versu l'altu, è a deformazione di a piegatura di u cerchju esternu è a rettitudine di a guida di a macchina utensile affettanu solu u fondu di a scanalatura, è anu pocu effettu nantu à i dui lati di a scanalatura. Se si usa una smerigliatrice di rotaia di guida per a trasfurmazione, a deformazione causata da a rettitudine di a guida di a macchina utensile è u pesu mortu di a barra di alesatura influenzerà a rettitudine di a chjave. In generale, hè faciule aduprà una smerigliatrice spline per risponde à i requisiti di rettitudine è parallelisimu di a chjave.
A smerigliatura fina di u cerchju esternu di a barra di alesa hè realizata nantu à una smerigliatrice universale, è u metudu utilizatu hè u metudu di smerigliatura di u centru di l'utensile longitudinale.
L'escursione di u foru cunicu hè una precisione maiò di u pruduttu finitu di a macchina alesatrice. I requisiti finali per a trasfurmazione di u foru cunicu sò: ① L'escursione di u foru cunicu à u diametru esternu deve esse garantita per esse 0,005 mm à a fine di u mandrinu è 0,01 mm à 300 mm da a fine. ② L'area di cuntattu di u foru cunicu hè 70%. ③ U valore di rugosità superficiale di u foru cunicu hè Ra = 0,4 μm. U metudu di finitura di u foru cunicu: unu hè di lascià una margini, è dopu u cuntattu di u foru cunicu righjunghje a precisione di u pruduttu finale per auto-rettifica durante l'assemblea; l'altru hè di risponde direttamente à i requisiti tecnichi durante a trasfurmazione. A nostra fabbrica adotta avà u secondu metudu, chì hè di utilizà un tappu per fissà a parte posteriore di a barra di alesatura M76X2-5g, utilizà un quadru cintrali per mette u cerchju esternu φ 110h8MF à a parte anteriore, utilizà un micrometru per allineà u cerchju esternu φ 80js6, è macinà u foru cunicu.
A smerigliatura è a lucidatura hè u prucessu di finitura finale di a barra di alesa. A smerigliatura pò ottene una precisione dimensionale assai alta è una rugosità superficiale assai bassa. In generale, u materiale di l'utensile di smerigliatura hè più dolce di u materiale di a pezza è hà una struttura uniforme. U più cumunimenti utilizatu hè l'utensile di smerigliatura in ghisa (vede a Figura 10), chì hè adattatu per a trasfurmazione di diversi materiali di a pezza è a smerigliatura fina, pò assicurà una bona qualità di smerigliatura è una alta produttività, è l'utensile di smerigliatura hè faciule da fabricà è hà un costu bassu. In u prucessu di smerigliatura, u fluidu di smerigliatura ùn solu ghjoca un rolu in a miscelazione di abrasivi è a lubrificazione è u raffreddamentu, ma ghjoca ancu un rolu chimicu per accelerà u prucessu di smerigliatura. Aderisce à a superficia di a pezza, pruvucendu a furmazione rapida di un stratu di film d'ossidu nantu à a superficia di a pezza, è ghjoca un rolu in a lisciatura di i picchi nantu à a superficia di a pezza è a prutezzione di e valli nantu à a superficia di a pezza. L'abrasivu utilizatu in a smerigliatura di a barra di alesa hè una mistura di polvere di corindone biancu d'ossidu d'aluminiu biancu è cherosene.
Ancu s'è a barra di alesa hà ottenutu una bona precisione dimensionale è una bassa rugosità superficiale dopu a macinazione, a so superficia hè incrustata di sabbia è hè nera. Dopu chì a barra di alesa hè assemblata cù u mandrinu cavu, l'acqua nera scorre fora. Per eliminà a sabbia di macinazione incrustata nantu à a superficia di a barra di alesa, a nostra fabbrica usa un strumentu di lucidatura fattu in casa per lucidà a superficia di a barra di alesa cù ossidu di cromu verde. L'effettu attuale hè assai bonu. A superficia di a barra di alesa hè luminosa, bella è resistente à a currusione.
Ispezione di a barra di alesatura
(1) Verificate a rettilineità. Pone una coppia di ferri in forma di V di listessa altezza nantu à a piattaforma di livellu 0. Pone a barra di alesatura nantu à u ferru in forma di V, è a pusizione di u ferru in forma di V hè à 2/9L di φ 110h8MF (vede Figura 11). A tolleranza di a rettilineità di tutta a lunghezza di a barra di alesatura hè di 0,01 mm.
Prima, aduprate un micrometru per verificà l'isometria di i punti A è B à 2/9L. E letture di i punti A è B sò 0. Dopu, senza spustà a barra di alesatura, misurate l'altezze di u puntu mediu è di i dui punti finali a, b è c, è registrate i valori; mantene a barra di alesatura assialmente ferma, girate a barra di alesatura di 90° à manu, è aduprate un micrometru per misurà l'altezze di i punti a, b è c, è registrate i valori; dopu girate a barra di alesatura di 90°, misurate l'altezze di i punti a, b è c, è registrate i valori. Sè nisunu di i valori rilevati ùn supera 0,01 mm, significa chì hè qualificata, è vice versa.
(2) Verificate a dimensione, a rotondità è a cilindricità. U diametru esternu di a barra di alesatura hè verificatu cù un micrometru esternu. Divide a lunghezza tutale di a superficia lucidata di a barra di alesatura φ 110h8MF in 17 parti uguali, è aduprate un micrometru di diametru esternu per misurà u diametru in l'ordine di radiale a, b, c è d, è elencate i dati misurati in a tabella di registru d'ispezione di a barra di alesatura.
L'errore di cilindricità si riferisce à a differenza di diametru in una direzzione. Sicondu i valori urizzuntali in a tavula, l'errore di cilindricità in una direzzione hè 0, l'errore in a direzzione b hè 2 μm, l'errore in a direzzione c hè 2 μm, è l'errore in a direzzione d hè 2 μm. Cunsiderendu e quattru direzzione a, b, c è d, a differenza trà i valori massimi è minimi hè u veru errore di cilindricità di 2 μm.
L'errore di rotondità hè paragunatu cù i valori in e righe verticali di a tavula, è u valore massimu di a differenza trà i valori hè pigliatu. Sè l'ispezione di a barra di alesatura fiasca o unu di l'articuli supera a tolleranza, hè necessariu cuntinuà à macinà è lucidà finu à ch'ella passi.
Inoltre, durante l'ispezione, si deve fà attenzione à l'influenza di a temperatura ambiente è di a temperatura di u corpu umanu (micrometru di tenuta) nantu à i risultati di misurazione, è si deve fà attenzione à eliminà l'errori negligenti, riduce l'influenza di l'errori di misurazione è rende i valori di misurazione u più precisi pussibule.
Sè avete bisognu dibarra di noia in situpersunalizatu, benvenuti à cuntattateci per più infurmazioni.